Glej Sandra
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(782)
Kowalska Dorota
(664)
Kochanowski Jan
(469)
Glej Sandra
(-)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Konopnicka Maria
(276)
Trzeciak Weronika
(262)
Boy-Żeleński Tadeusz
(238)
Leśmian Bolesław
(233)
Krasicki Ignacy
(229)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(194)
Jachowicz Stanisław
(159)
Lech Justyna
(138)
Rolando Bianka
(131)
Mickiewicz Adam
(129)
Czechowicz Józef
(119)
Zarawska Patrycja
(112)
Liebert Jerzy
(105)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Napierski Stefan
(101)
Słowacki Juliusz
(101)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Orzeszkowa Eliza
(91)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(90)
Wilczek Piotr
(90)
Kraszewski Józef Ignacy
(87)
Miciński Tadeusz
(87)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(87)
Asnyk Adam
(86)
Bogdziewicz Monika
(84)
Dornberg Michaela
(79)
Sekuła Elżbieta
(79)
Baudelaire Charles
(77)
Głowińska Anita
(75)
Kasprowicz Jan
(75)
Kosińska Aleksandra
(75)
Maliszewski Karol
(74)
Kornhauser Julian
(72)
Steel Danielle (1947- )
(70)
Syrokomla Władysław
(70)
Kwiatkowska Katarzyna
(69)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(67)
Just Anna
(66)
Lange Antoni
(65)
Johansen Jorunn (1960- )
(60)
Sienkiewicz Henryk
(60)
Pasewicz Edward
(59)
Keff Bożena
(58)
Stefańska Paulina
(57)
Nowak Beata
(55)
Podsiadło Jacek
(55)
Ritter-Jasińska Antje
(55)
Grabiński Stefan
(53)
Miłobędzka Krystyna
(53)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(53)
Król Michał
(52)
Polak Kamil
(51)
Wiedemann Adam
(50)
Mirandola Franciszek
(49)
Hanna Gąssowska
(48)
Mróz Remigiusz (1987- )
(48)
Ostrowska Bronisława
(48)
Wolny-Hamkało Agnieszka
(48)
Hegstad Inger Harriet (1944- )
(47)
Hegstad Inger Harriet (1944- ). Przeznaczenie
(47)
Norwid Cyprian Kamil
(47)
Prus Bolesław (1847-1912)
(47)
Supeł Barbara
(47)
Ginalska Agnieszka
(46)
Roberts Nora (1950- )
(46)
Lipszyc Jarosław
(45)
Strożek Tomasz
(45)
Grzebalski Mariusz
(44)
Szlengel Władysław
(44)
Michalak Katarzyna (1969- )
(43)
Borowski Tadeusz
(42)
Gajcy Tadeusz
(41)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(41)
Nadwadowska Małgorzata
(41)
Zając Hanna
(41)
Bielicki Dominik
(40)
Cartland Barbara (1902-2000)
(40)
Fabianowska Małgorzata
(40)
Horacy
(40)
Jarniewicz Jerzy
(40)
Nałęcz Anna
(40)
Świetlik Maria
(40)
Nesme Alexis
(39)
Oppman Artur
(39)
Podgórnik Marta
(39)
Radczyńska-Misiurewicz Justyna
(39)
Zarawska Patrycja (1970- )
(39)
Brzoska Wojciech
(38)
Foks Darek
(38)
Grimm Jacob
(38)
Grimm Wilhelm
(38)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Odbiorca
Klasa 1.
(1)
Klasa 2.
(1)
Klasa 3.
(1)
Logopedzi
(1)
Przedszkola
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Temat
Język polski
(1)
Korekcja mowy
(1)
Samogłoski
(1)
Spółgłoski
(1)
Wymowa
(1)
Gatunek
Poradnik
(1)
Ćwiczenia logopedyczne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Językoznawstwo
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Poradnik został napisany z myślą o początkujących logopedach, którzy prosto po studiach trafili do zacisznego gabinetu logopedycznego i rozpoczynają pracę pełni wiedzy oraz nadziei. Autorka uważa, że pomocny może być także dla logopedów praktyków, nauczycieli i rodziców. poleca ImpulsCelem Autorki było usystematyzowanie i podanie najważniejszych praktycznych informacji oraz wskazówek potrzebnych w codziennej praktyce i terapii. Wszystko zostało napisane w jak najbardziej przejrzystej formie, aby ułatwiać korzystanie z poradnika i żeby służył on w razie trudności na każdym kroku. Impulsem do stworzenia książki było niezadowolenie z dostępnej literatury logopedycznej, w której ciągle czegoś brakowało: albo forma była nieprzejrzysta, albo zgromadzony materiał wyrazowy był niedobrany właściwe, przez co sama Autorka poświęcała dużą część swojego czasu na wyszukiwanie odpowiednich wyrazów do ćwiczeń. Zdaje sobie sprawę z tego, że nie wszystkie wyrazy, które pojawiły się w poradniku, będą zrozumiałe zarówno dla dziecka, jak i rodzica, ale będzie to dobra okazja do poszerzenia słownika czynnego oraz biernego. Najważniejsze jednak jest to, aby dziecko potrafiło prawidłowo powtórzyć ćwiczoną głoskę w danym wyrazie. Oczywiście będą wyrazy łatwiejsze i trudniejsze, które wedle uznania można pominąć lub z nich skorzystać w przypadku wyczerpania listy wyrazów łatwiejszych do wymówienia. Wiele czasu i uwagi Autorki skupiło się na wyborze materiału wyrazowego, który został dobrany bardzo dokładnie. Został on w większości przypadków uporządkowany według powtarzającego się schematu: głoska, sylaby, wyrazy z uwzględnieniem podziału na fazy artykulacyjne – występowanie głoski w nagłosie, śródgłosie, wygłosie. Następnie miejscami występują wyrazy, w których dana głoska pojawia się kilkakrotnie, dalej można natrafić na wyrażenia dwuwyrazowe, a na końcu podane zostały krótsze i dłuższe zdania do ćwiczeń utrwalających. Najbardziej zależało Autorce na tym, aby w wyrazach znajdowała się ćwiczona głoska w otoczeniu tylko samogłosek albo spółgłosek łatwych do wymówienia dla dziecka. Kolejność głosek nie jest przypadkowa. Według Autorki jest to optymalny układ: od najłatwiejszych do najtrudniejszych głosek do opanowania dla dziecka. Kierowała się kryterium rozwoju mowy dziecka zaproponowanym przez Leona Kaczmarka. Opis wydawcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej