Garbarski Lechosław
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(782)
Kowalska Dorota
(664)
Kochanowski Jan
(469)
Garbarski Lechosław
(-)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Konopnicka Maria
(276)
Trzeciak Weronika
(262)
Boy-Żeleński Tadeusz
(238)
Leśmian Bolesław
(233)
Krasicki Ignacy
(229)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(194)
Jachowicz Stanisław
(159)
Lech Justyna
(138)
Rolando Bianka
(131)
Mickiewicz Adam
(129)
Czechowicz Józef
(119)
Zarawska Patrycja
(112)
Liebert Jerzy
(105)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Napierski Stefan
(101)
Słowacki Juliusz
(101)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Orzeszkowa Eliza
(91)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(90)
Wilczek Piotr
(90)
Kraszewski Józef Ignacy
(87)
Miciński Tadeusz
(87)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(87)
Asnyk Adam
(86)
Bogdziewicz Monika
(84)
Dornberg Michaela
(79)
Sekuła Elżbieta
(79)
Baudelaire Charles
(77)
Głowińska Anita
(75)
Kasprowicz Jan
(75)
Kosińska Aleksandra
(75)
Maliszewski Karol
(74)
Kornhauser Julian
(72)
Steel Danielle (1947- )
(70)
Syrokomla Władysław
(70)
Kwiatkowska Katarzyna
(69)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(67)
Just Anna
(66)
Lange Antoni
(65)
Johansen Jorunn (1960- )
(60)
Sienkiewicz Henryk
(60)
Pasewicz Edward
(59)
Keff Bożena
(58)
Stefańska Paulina
(57)
Nowak Beata
(55)
Podsiadło Jacek
(55)
Ritter-Jasińska Antje
(55)
Grabiński Stefan
(53)
Miłobędzka Krystyna
(53)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(53)
Król Michał
(52)
Polak Kamil
(51)
Wiedemann Adam
(50)
Mirandola Franciszek
(49)
Hanna Gąssowska
(48)
Mróz Remigiusz (1987- )
(48)
Ostrowska Bronisława
(48)
Wolny-Hamkało Agnieszka
(48)
Hegstad Inger Harriet (1944- )
(47)
Hegstad Inger Harriet (1944- ). Przeznaczenie
(47)
Norwid Cyprian Kamil
(47)
Prus Bolesław (1847-1912)
(47)
Supeł Barbara
(47)
Ginalska Agnieszka
(46)
Roberts Nora (1950- )
(46)
Lipszyc Jarosław
(45)
Strożek Tomasz
(45)
Grzebalski Mariusz
(44)
Szlengel Władysław
(44)
Michalak Katarzyna (1969- )
(43)
Borowski Tadeusz
(42)
Gajcy Tadeusz
(41)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(41)
Nadwadowska Małgorzata
(41)
Zając Hanna
(41)
Bielicki Dominik
(40)
Cartland Barbara (1902-2000)
(40)
Fabianowska Małgorzata
(40)
Horacy
(40)
Jarniewicz Jerzy
(40)
Nałęcz Anna
(40)
Świetlik Maria
(40)
Nesme Alexis
(39)
Oppman Artur
(39)
Podgórnik Marta
(39)
Radczyńska-Misiurewicz Justyna
(39)
Zarawska Patrycja (1970- )
(39)
Brzoska Wojciech
(38)
Foks Darek
(38)
Grimm Jacob
(38)
Grimm Wilhelm
(38)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Marketing
(2)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(2)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Treść : Rozdział 1: Istota Marketingu, Rozdział 2: Rola Marketingu w przedsiębiorstwach i organizacjach niekomercyjnych, Rozdział 3: Marketing a osiąganie przewagi konkurencyjnej. Część II. Odkrywanie szans rynkowych, Rozdział 4: Analiza warunków działania, Rozdział 5: Informacyjne podstawy podejmowania decyzji marketingowych, Rozdział 6: Zachowania konsumentów i nabywców instytucjonalnych na rynku, Rozdział 7: Zachowania konkurentów, Rozdział 8: Segmentacja rynku, Rozdział 9: Wybór rynku docelowego, Rozdział 10: Pozycjonowanie, Część IV. Wykorzystywanie instrumentów marketingu, Rozdział 11: Decyzje związane z produktem i marką, Rozdział 12: Decyzje związane z kształtowaniem cen, Rozdział 13: Decyzje związane z dystrybucją, Rozdział 14: Decyzje związane z procesami komunikacji marketingowej, Rozdział 15: Kształtowanie struktury marketingu-mix, Część V. Kształtowanie efektywności działań marketingowych, Rozdział 16: Koszty i efekty działań marketingowych, Rozdział 17: Organizowanie, budżet i audyt działalności marketingowej, Rozdział 18: Plan marketingowy,
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kompendium wychodzi naprzeciw potrzebie powszechnej edukacji ekonomicznej społeczeństwa. Ma uzupenić lukę w zakresie wiedzy o gospodarce i mechanizmach nią kierujących, powstałą w wyniku gwałtownego przeskoku z systemu centralnie planowanego do rynkowego. Prezentuje wiedzę ogólnoekonomiczną i praktyczną w zakresie marketingu, finansów i zarządzania przesiębiorstem. Z pewnością ułatwi młodemu Czytelnikowi przekroczenie progu wyższych uczelni ekonomicznych, wydziałów prawa i nauk społecznych uniwersytetów, a także uczelni technicznych i rolniczych, wymagających od studentów coraz więcej wiadomości ekonomicznych. Korzystać z niego mogą również słuchacze wyższych szkół biznesu oraz uczestnicy kursów z dziedziny ekonomii i zarządzania. Sięgać mogą do Kompendium wszyscy, dla których używana obecnie terminologia ekonomiczna i handlowa nie jest dostatecznie jasna lub wręcz obca - znajdą tu nie tylko definicje owych pojęć, ale także omówienie ich zastosowania w rzeczywistym kontekście gospodarczym. Książka nawiązuje do wydanych już; Kompendium wiedzy o społeczeństwie, wiedzy i państwie, Kompendium wiedzy o ekologii i Kompendium wiedzy o logistyce. [www.techniczna.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej