Marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(14)
Forma i typ
Książki
(14)
Dostępność
nieokreślona
(8)
dostępne
(4)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(14)
Autor
Garbarski Lechosław
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Mruk Henryk
(2)
Adamus Lucyna
(1)
Baker Michael J. (1935- )
(1)
Baran Radosław
(1)
Bartołd Robert
(1)
Cap Piotr (1970- )
(1)
Duliniec Elżbieta
(1)
Kaczmarczyk Stanisław
(1)
Karcz Kornelia (1956-2007)
(1)
Kardaszewski Jacek (1958- )
(1)
Kisiel Wiktor
(1)
Kędzior Zofia
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Michalski Eugeniusz
(1)
Musiałkiewicz Jacek
(1)
Nickels William G
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Rutkowski Ireneusz
(1)
Sobotkiewicz Dariusz
(1)
Styś Aniela
(1)
Thomas Michael J. (1933- )
(1)
Waniowski Paweł
(1)
Wiśniewski Andrzej
(1)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(1)
Woźniczka Małgorzata
(1)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(10)
1990 - 1999
(2)
Kraj wydania
Polska
(14)
Język
polski
(14)
Temat
Kobieta
(642)
Rodzina
(390)
Powieść polska
(381)
Przyjaźń
(289)
Miłość
(264)
Marketing
(-)
Literatura polska
(253)
Relacje międzyludzkie
(246)
Tajemnica
(232)
Powieść obyczajowa
(194)
Powieść amerykańska
(187)
Literatura dziecięca polska
(183)
II wojna światowa (1939-1945)
(169)
Zwierzęta
(167)
Literatura amerykańska
(158)
Małżeństwo
(151)
Trudne sytuacje życiowe
(144)
Rodzeństwo
(139)
Uczucia
(126)
Powieść angielska
(123)
Relacja romantyczna
(123)
Dziecko
(119)
Sekrety rodzinne
(117)
Zabójstwo
(117)
Dzieci
(111)
Nastolatki
(102)
Boże Narodzenie
(100)
Śledztwo i dochodzenie
(100)
Ludzie a zwierzęta
(93)
Poezja polska
(93)
Wybory życiowe
(92)
Wychowanie w rodzinie
(91)
Osoby zaginione
(88)
Psy
(87)
Język polski
(85)
Literatura młodzieżowa polska
(85)
Matki i córki
(84)
Uczniowie
(83)
Policjanci
(82)
Żydzi
(81)
Dziewczęta
(77)
Wielkopolska
(76)
Koty
(72)
Życie codzienne
(72)
Kicia Kocia (postać fikcyjna)
(67)
Polska
(67)
Opowiadanie polskie
(62)
Literatura angielska
(60)
Lektura szkolna
(59)
Duchowieństwo katolickie
(56)
Dziennikarze
(56)
Magia
(56)
Poszukiwania zaginionych
(56)
Pedagogika
(54)
Młodzież
(53)
Opieka nad zwierzętami
(52)
Powieść młodzieżowa polska
(52)
Dziadkowie i wnuki
(49)
Przestępczość zorganizowana
(48)
Wychowanie
(48)
Ludzie bogaci
(47)
Ojcowie i córki
(47)
Pisarze polscy
(47)
Powieść historyczna
(47)
Arystokracja
(46)
Powieść dla kobiet
(46)
Samorealizacja
(46)
Bibliografia terytorialna
(44)
Literatura dziecięca angielska
(44)
Alkoholizm
(43)
Mężczyzna
(42)
Historia
(41)
Podróże
(41)
Pomaganie
(41)
Powieść niemiecka
(41)
Psychologia
(41)
Śmierć
(41)
Uprowadzenie
(40)
Zabawa
(40)
Stosunki interpersonalne
(39)
Filozofia
(38)
Literatura
(38)
Pisarze
(38)
Dinozaury
(37)
Kucharstwo
(37)
Przedsiębiorstwo
(37)
Romans
(37)
Wakacje
(37)
Lekarze
(36)
Powieść francuska
(36)
Przedszkolaki
(36)
Wsie
(36)
Dramat polski
(35)
Język angielski
(35)
Osobowość
(35)
Pamiętniki polskie
(35)
Szczęście
(35)
Zdrada małżeńska
(35)
Matematyka
(34)
Sztuka
(34)
Auschwitz-Birkenau (niemiecki obóz koncentracyjny)
(33)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(3)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(2)
Podręczniki
(1)
14 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Treść : Rozdział 1: Istota Marketingu, Rozdział 2: Rola Marketingu w przedsiębiorstwach i organizacjach niekomercyjnych, Rozdział 3: Marketing a osiąganie przewagi konkurencyjnej. Część II. Odkrywanie szans rynkowych, Rozdział 4: Analiza warunków działania, Rozdział 5: Informacyjne podstawy podejmowania decyzji marketingowych, Rozdział 6: Zachowania konsumentów i nabywców instytucjonalnych na rynku, Rozdział 7: Zachowania konkurentów, Rozdział 8: Segmentacja rynku, Rozdział 9: Wybór rynku docelowego, Rozdział 10: Pozycjonowanie, Część IV. Wykorzystywanie instrumentów marketingu, Rozdział 11: Decyzje związane z produktem i marką, Rozdział 12: Decyzje związane z kształtowaniem cen, Rozdział 13: Decyzje związane z dystrybucją, Rozdział 14: Decyzje związane z procesami komunikacji marketingowej, Rozdział 15: Kształtowanie struktury marketingu-mix, Część V. Kształtowanie efektywności działań marketingowych, Rozdział 16: Koszty i efekty działań marketingowych, Rozdział 17: Organizowanie, budżet i audyt działalności marketingowej, Rozdział 18: Plan marketingowy,
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kompendium wychodzi naprzeciw potrzebie powszechnej edukacji ekonomicznej społeczeństwa. Ma uzupenić lukę w zakresie wiedzy o gospodarce i mechanizmach nią kierujących, powstałą w wyniku gwałtownego przeskoku z systemu centralnie planowanego do rynkowego. Prezentuje wiedzę ogólnoekonomiczną i praktyczną w zakresie marketingu, finansów i zarządzania przesiębiorstem. Z pewnością ułatwi młodemu Czytelnikowi przekroczenie progu wyższych uczelni ekonomicznych, wydziałów prawa i nauk społecznych uniwersytetów, a także uczelni technicznych i rolniczych, wymagających od studentów coraz więcej wiadomości ekonomicznych. Korzystać z niego mogą również słuchacze wyższych szkół biznesu oraz uczestnicy kursów z dziedziny ekonomii i zarządzania. Sięgać mogą do Kompendium wszyscy, dla których używana obecnie terminologia ekonomiczna i handlowa nie jest dostatecznie jasna lub wręcz obca - znajdą tu nie tylko definicje owych pojęć, ale także omówienie ich zastosowania w rzeczywistym kontekście gospodarczym. Książka nawiązuje do wydanych już; Kompendium wiedzy o społeczeństwie, wiedzy i państwie, Kompendium wiedzy o ekologii i Kompendium wiedzy o logistyce. [www.techniczna.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
Badania marketingowe : Podstawy metodyczne / Stanisław Kaczmarczyk. - Wyd. 4 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2011. - 548 s. : bibliogr., il., indeks ; 24 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez Tajemnic.)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Celem tej książki jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu, a tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Prezentując kolejne zagadnienia, autorzy starali się odnieść je do otaczającej nas rzeczywistości, często posługując się przykładami przedsiębiorstw polskich bądź zagranicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing / Andrzej Wiśniewski. - Wyd. 4. - Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, cop. 2001. - 301, [1] s. : il. ; 21 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej